The Hunt

Åh, jag tror jag dör lite innuti av äckel. Såg precis världens största spindel springa över golvet, alltså en riktigt STOR sak. Jag ryser seriöst när jag tänker på den. Jag har trott att jag sett en spindel hela morgonen, sådär i ögonvrån, men inte vart säker. Men sen såg jag den på riktigt, och det gjorde katterna också. De agerade tag-team och mördade den åt mig. Men det gick inte fort som jag hade velat, utan de liksom lekte lite med den, turades om att tassa på den. Såg hur den fick färre och färre ben och hasade sig över golvet... Tyckte nästan synd om den. Åh, det var så äckligt, men det var sådär så att man inte kunde titta bort även fast man egentligen skulle vilja. Fast iförsej var det mest för att jag inte ville att den skulle komma undan, skulle inte kunna slappna av om jag visste att den skulle krypa runt här inne nånstans. Till slut så käkade Marsei upp den stackars lemlästade spindeln... Yäck. Tur att han inte är en hund som ska pussas och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback