Hemmavarande

Sjukanmälde mig idag, det funkade tack vare att G blev klar på mässan för tidigt. Annars skulle jag blivit tvungen att jobba sjuk idag också. Är dock inte lika sjuk idag som jag var igår, men vill inte börja jobba direkt, för det var det jag gjorde sist och då blev jag sjuk på en gång igen. Kan ju iförsej ha något med att jag klättrade att göra... Ehhh. Shh.

Är lite dålig på att vara hemma och sjuk tydligen, för när Drömhus frågade om hon kunde hälsa på så var jag inte sen att säga ja. Men vafan, inte som det är direkt ansträngande att spela Nintendo 8-bitars direkt. Käkade pizza också, och det var inte heller särskilt ansträngande. Slår ändå vad om att jag kommer vara mer sjuk imorgon. Men jag hoppas såklart på motsatsen.

Var iallafall skoj att träffa'na, för det var satans länge sen sist. Jag är verkligen sämst någonsin på att uppehålla kontakt med folk. Jag borde få stryk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback