Hitta Tanten, Nya Sällskapsspelet

Jag har vart och hämtat mina prylar hos brorsan nu. Hade kartonger med prylar som jag förträngt att jag äger där. Grejerna stod på vinden, 3½  trappor upp, så fick ju lite träning idag om man säger så. Dock inte så mycket som jag kommer få senare idag när jag får bära upp allting till min egen vind som är 4 trappor upp utan hiss. Jag lyckades iallafall lokalisera tanten som snott mitt förråd. Helt galet, jag gick upp till vinden, konstaterade att det fortfarande var låst, gick ner en trappa och tänkte att det är väl bara att ringa på alla dörrarna och kolla om det är tanten som snott det som bor där. Ringer på på första bästa dörr, och vem är det som öppnar? Jo, tanten! Tur? Japp. Synd att man inte kan ha tur med lite viktigare grejer än tanthittande.

Kommentarer
Postat av: mady

mjaa.. du kan länka den om du vill ^^ hehe. och kommentarerna kan stå kvar, det är bara att jag typ inte ska länka den från min gamla blogg och sådär så jag får alla läsarna med mej igen.
jodå, är duktigt fast i WoW. har en lvl 30 rouge och en lvl 48 hunter. dock spelar jag inte lika mkt nu som innan. fint väder och sådär ute nu ffs. ^^ höhö. hur går det för dej då?
kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback