Jag Är Inte Bitter

Åh, det var så himla fint väder idag. Blir helt glad. Men sen blir jag bitter också för att jag måste jobba och stå inne i en butik och glo. Alla som kommer in är ju helt "Åh vilket vackert väder, nu ska vi ut i solen och cykla" och helt glada, de tänker inte på att JAG måste vara inomhus för DERAS skull. Egocentriska männskor! Jobbade alltså 9-18 idag, och så kommer det bli även imorrn... Wihoo. Det är roligt nästan jämt.

Jag känner mig helt otillräcklig nuförtiden. Känns som att alla bara klagar för att jag inte ringer dem tillräckligt, inte ses eller hör av mig på annat sätt. Jag orkar inte, jag hinner inte. Sorry, men mitt jobb är galet och det finns bara 7 dagar per vecka, varav jag iallafall måste få vara själv minst 2 dagar av dem... Måste ju städa och tvätta och äta och duscha och allt sånt CRAP ibland också. Får helt dåligt samvete mot alla. Sen när jag kan en dag så kan inte den personen och sen har man redan bestämt något med någon annan den dagen som den första personen kan och så försöker man styra om, men då har den andra personen redan bestämt något med någon annan och så vidare och så vidare. Orka? Ibland så funderar jag verkligen på eremitlivet. Slippa alla jäkla intriger och relationer och bara ruttna bort i min ensamhet. Slippa jobba också. Slippa tänka. Det vore nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback