I Saw The Sign

Jag är sur. Min dator har bestämt sig för att jag inte får spela WoW. Jag kan göra vad som helst annars med den, men så fort jag loggar in så kan jag spela i nån minut och sedan fryser sig datorn. Går inte ens att trycka ctrl alt delete. Vad är det om? Har kört AdAware, men det funkar inte bättre för det. Tycker ju att datorn borde låsa sig annars också om det skulle vara nåt slags virus eller liknande.

Jag tar det som ett tecken på att det är dags att börja städa.




...and it opened up my eyes I saw the sign. Klassiskt.

Kommentarer
Postat av: finula

Farligt när t.o.m. ens dator börjar påpeka att det är dags att börja städa.. hehe hoppas att den sköter sig sen när du städat klart.. :)

Postat av: mizaru

Ja, då är det banne mig dags! Jag ska kolla om den är duktig ponke efter att jag ätit. :P

2007-06-24 @ 18:47:37
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback