Min Hjärna Är Knäpp

Jag är så satans trött hela tiden. Kan ju bero på att jag sover rätt lite för att vara mig, men jag tror mest att det beror på brist på inspiration till att göra nånting. Allting känns boring och jobbigt. Som ikväll ska jag egentligen träffa Erica och Vera, bara slappa hemma hos Vera och kolla på film. Det känns som en bra idé egentligen, men är man på det här humöret som jag är på nu så känns det nästan som ett oöverstigligt hinder att ta mig dit. Att hänga där är bara kul och trevligt, men att ta mig nånstans känns bara... Blä. Sen får jag dåligt samvete inför Erica och alla andra som jag egentligen vill träffa. Det är ju mig som det är nåt fel på. Vanliga människor vill ju umgås med sina vänner. Varför är jag såhär konstig för? Jag vill ju men.. Ja. Hatar min hjärna ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback