Igår

Halva pengarna på kontot är borta, men nu är iallafall min nya dator beställd! Eller, iallafall delarna till den nya datorn. Jag känner på mig att den kommer bli grym. Och snygg. Inte som det stora brummande monstret jag har nu som om den skulle vara en hund skulle vara en grand danois; ser stor och skräckinjagande ut, men är värsta töntiga mesen egentligen. Mina kusiner tycker jag är en datanörd. Jag håller med.

Fick fler bilder från Rebecca igår också, de ligger uppe på bilddagboken nu. Massa snygga bilder på mig, promise [host, harkel].

Igår var en väldigt aktiv söndag må jag säga. Hann inte ens tänka på att jag hatar söndagar. Sov ju över hos Erica, var där ett tag och kom hem vid tre, sen gjorde jag gryta, efter det kom B hit och vi käkade på Indiska, drog hem till mig och käkade bullar som hennes flickvän bakat och sen ner till jobbet och fixade med hennes nya cykel. Hon verkade nöjd. Då blev jag nöjd. Hon tåg tåget hem med sin nya livskamrat och jag drog hem och beställde min nya. Datorn vill säga. Fixade med bilderna och var så inne i det att jag glömde grytan på spisen till klockan 12 på natten... Oj. Den hade bara kokat i 8 timmar. Haha. 3 timmar för mycket. Mjaja. Förhoppningsvis är den god iallafall.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har ont i magen och anar att jag kommer bli invaderad av Röda Armén snart. Trodde att så var läget när jag vaknade imorse, men tydligen inte. Kanske bara blivit magförgiftad av Indisk mat. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback