Beslut Taget och Utfört

Okey, jag vet inte alls om det var det rätta att göra, men jag åkte till djuraffären och köpte ett halsband med säkerhetsspänne, skrev mitt telefonnummer på det, satte på det på den nya katten och körde den dit jag hittade den. Han sprang direkt in dit jag hitta honom, verkade rätt nöjd. Om nu den har en ägare så borde ju han/hon ringa till mig eftersom det sitter ett nytt främmande halsband på honom med mitt nummer i, och om han irrar runt där hur länge som helst så lär ju dom som bor där märka det och ringa mig då i så fall. Vet inte, kändes som det var det bästa jag kunde göra, han satt och jamade vid fönstret nu när det slutat regna och ville ut. Katthemmet jag ringde till verkade inte vara beredda att ta honom, de hade fullt och bla bla. Jag skulle antagligen ha engagerat mig ännu mer än vad jag gjort nu i den nya katten om det inte vore för att Serlot är borta. Jag måste liksom koncentrera mig på det.... Känns som rätt beslut, än så länge iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback