Myskväll Alone

Nu har jag vart duktig. Åkte iväg till päronens hus och vattnade alla deras blommor. De har sjukt många, och dessutom orkidéer och bonsaiträd som ska doppas i vatten med speciell näring och bla bla... Tog ju sin lilla tid. Var tvungen att tanka så stannade på en mack och kom på att jag inte visste vilken slags bensin som skulle vara i bilen.... Haha. Bra. Kunde ju knappast chansa, så fick ringa till Spanien och fråga. Sen åkte jag till Coop och handlade mat för de stackars pengarna som jag har kvar. Hade typ 70 spänn kvar sen och efter att jag lämnat maten hemma i kylen så åkte jag till pizzerian och köpte en calzone, och gick och köpte saltlakrits i massor. Så nu är jag väl så gott som pank. Men det är lugnt, för snart börjar jag jobba igen och kan säkert få ut lite i förskott.

Ikväll ska jag ha myskväll med mig själv, har alla ingredienser som behövs:
  • Mysbyxor
  • Täcke
  • Saltlakrits
  • Coca Cola
  • Te
  • Choklad
  • Mysiga kissemissar
  • TV/Serier/Film/TV-spel
Ska sätta igång med mysandet nu. Tjingelings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback