Bad Hair Day

Jag mår mycket bättre idag. Fortfarande lite skakig, men det är nästan borta. Istället har jag börjat nysa och blivit snorig, men hellre det! Det vet jag iallafall hur jag ska hantera. Sov jättelänge inatt, så kan ju ha något med det att göra.

Hade bad hair day idag, så fick sätta upp det. Kom på att det var aslänge sen jag hade hästsvans. Har haft utsläppt med max 2 små tofsar för att få bort nackhåret i flera veckor. Känner mig helt naken nu när jag inte har ett kilo lugg som hänger i ansiktet, så var tvungen att sätta på mig örhängen för att kompensera. Haha. Störigt. Det gör dessutom ont i håret att ha det uppsatt. Aldrig riktigt tänkt på det innan... Hm.

Ikväll kommer Bella och hälsar på. Vet inte riktigt vad vi ska göra... Typ kolla på TV eller nåt. Haha. Jag har iallafall inget planerat. Måste väl äta också, funderar på om jag ska vara lat och typ förslå att äta ute, för jag vet inte om jag pallar att åka och handla OCH laga mat efter att jag jobbat. Att ta fram matlådor känns lite väl B också. Okey till mig själv, men inte när man har besök.

Jag skrapade min handled igår när jag bar kartonger... På tatueringen. AJJE! säger jag bara. Damn it. Så nu har jag skrapsår över den... Kanske inte det bästa på en nygjord tatuering. Förhoppningsvis kommer det inte synas sen, annars kanske man får fylla i den eller nåt. Måste jag ändå göra tror jag... Har fått träningsvärk i armarna också. Eller, i axeln och i armvecket för att vara exakt. När man bär stora cykelkartonger uppför en trappa så måste man hålla på ett visst sätt, och då blir det lite överbelastning på senor och muskler som man inte använder så ofta. Jag säger det iallafall, för det låter mycket bättre än att erkänna att jag är otränad. Moaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback