Noll Fantasi

Usch.. Jag är lite orolig. Var precis med Marsei till veterinären, han ska ju kastreras idag. Han kände nog på sig nåt, för han ville absolut inte gå in i buren. Inte ens med kattgodis som han normalt älskar lät han sig övertalas. Ville att han skulle gå in självmant, men fick till slut mer eller mindre tvinga honom. När jag kom till vetten så var jag 3 minuter tidig och hon hade inte ens öppnat än... Så det blev lite försenat. Sen hade hon magen att säga åt mig att jag måste komma tillbaka innan 11 för då kommer nästa patient. Hmm. Det var ju kanske hon som gjorde att det blev tidsbrist till att börja med? Iallafall så blev inte Marsei lika skräckslagen som Serlot blev när de fick sprutan, men efter så hoppa han ner på golvet och sprang runt panikartat. Han var tillomed rädd för mig.... Åh, mitt hjärta ville brista. Stackars liten. Får hålla tummarna för att allt går bra... Ska snart tillbaka och hämta honom.

Jag har skitont i huvudet idag. Kanske därför att jag var rätt kass på det där med mat och vatten igår. Tror inte min kropp riktigt uppskattade det så den straffar mig med lite skön migrän. Tack. Dessutom så hittar jag inte mina huvudvärkstabletter. Wihoo.

Borde städa idag egentligen, det ser typ ut som en knarkarkvart här inne. Madrassen på golvet ligger kvar sen Sofie sov över (fredags) och det är katthår överallt. Inte alls okey. Men jag kan inte städa idag eftersom Marsei måste få lugn och ro efter narkosen. Åh vad synd.

Kommentarer
Postat av: Niinjo

Wohooo jag har bloggat!!!!!!!!!!!!

2007-02-05 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback