28 Dagar Kvar

Att ha en amerikan som inte heller har sett på Heroes avsnitten från säsong2 är en bra anledning till att kolla på dem. Så det har vi gjort. 9 stycken för att vara exakt. För man kan faktiskt inte leka turistguide och hitta på saker varenda dag i en hel vecka, iallafall om man heter Jessica och normalt bara brukar hitta på saker sisådär 2 ggr i veckan på sin höjd. Han klagar dock inte, verkar tycka att det är kul. Inte för att jag vet om det är så jag skulle vilja spendera min semester. Iförsej räknas det nästan inte som semester när man är borta sådär länge som han är.

Jag ser iallfall fram emot min egen semester! Hawiee. Snart ska jag till Thailand och bli brun som en pepparkaka. Screw cancer. Jag gillar solen, hoppas på att den gillar mig också. Dessutom kan jag ju dö i en bilolycka imorgon lika gärna, oroa sig för sånt som hindrar en från att leva kanske inte är det bästa.

Åkte och skaffade headset till min dator idag, så nu kan jag börja använda skype igen. Bra va Ibbsie?! Då kan vi ringa så gott som gratis. Hawiee igen.

Kommentarer
Postat av: mady

Ah, veterinären sa att jag skulle boka när han blivit könsmogen. Hade ju iofs varit en idé att ringa veterinären och kanske fråga om det går att boka en tid i slutet av januari/början av februari ändå med tanke på lillfian. Då är han sex månader såå.. lite jobbigt om han blir könsmogen och man sen får vänta en vecka för att veterinären ska ha tid.. ;)

Postat av: Johannes Flakbil

Zzzzzzzzzz

2007-12-07 @ 15:11:18
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback