Vem Vann Egentligen?

Igår anlände jag till parken något förvirrad och med rätt stora inslag av torgskräck. För mycket folk på för liten yta och med väldigt stora chanser/risker att springa in i folk som man känner. När den känslan försvann så var det ändå rätt trevligt, alla är så glada på prajd. Eller, inte alla. Två stycken i mitt sällskap tyckte uppenbarligen att det var mycket roligare att bråka och leka svartsjuk än att prata och ha trevligt... Men ja. Förhållanden, vad ska man säga? Träffade iallafall på massa roliga människor igår, glada återseenden och glada första-gångs seenden. Ett litet missförstånd reddes ut också, skönt att ha det uppklarat. Hann även med en brottningsmatch som jag vann, eller, det kanske blev oavgjort eftersom jag har blåmärken på mitt bröstben av att L gnuggade knogen där kärleksfullt igår och befallde mig att ge upp. Det gjorde jag inte. Därav blåmärket.

Vid halv12 tiden funderade jag seriöst på att åka hem, folk delades upp, en del till Caliente, en del till nån teater, en del till MsGay. Kändes jobbigt eftersom jag kände folk som skulle till alla ställena, och vem ska man hänga med liksom? De jag kom med var ju rätt upptagna i gräl, så det kändes inte sådär jätteskoj, men jag hängde med där iallafall, för man ska ju stick to tha plan liksom. Lyckades sneaka in oss där gratis, sen ställde jag mig och kolla på MsGay intervjuerna och plötsligt så var mitt orginalenterage borta. Som tur var dök lite annat bekant folk upp som en skänk från ovan och resten av kvällen spenderades med att dansa till kass musik iförd ett par lånade glasögon. Det var skoj och jag har träningsvärk idag. Det som var mindre skoj var nattbussen jag tvingades åka hem, samt det faktum att vi missade den med 5 minuter och var tvugna att sitta och vänta på nästa i 55 minuter. Iförsej kanske det var bra eftersom vi därmed hann springa till McDonalds. Wohoo!

Inge bakis alls idag, kanske på grund av måttligt alkoholintag, tidigt slutande av alkoholintag, drickandes av vatten, samt nattmat och promenad hem. Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback