Tonight I'm Letting Go

107336-131Nu är mitt hår nytvättat och ser (tyvärr) inte ut som det gör på bilden längre. Varför måste skitigt hår vara så snyggt för? Jag blir fan sur.

Jag pratade med Nina om tjerleken idag. Eller min lack of den snarare. Hon höll förvånansvärt nog med mig om att jag borde skita i det totalt och bosätta mig i en grotta. Blev lite förvånad, hon brukar ju vara lite sådär romantisk och dessutom trodde jag att vänner skulle peppa en när man håller på att ge upp något. Men, det gör ju bara att jag inser att det verkligen är så det får bli. Har ju gett det där rosafluffiga några små chanser nu, men det har alltid fuckat upp sig innan det ens börjat känns det som. Jag orkar fan inte. Eremit it is. Tur att jag gillar att vara själv.

Funderar på om det är något fel på mig, jag är bara hungrig hela tiden. Kanske har fått mask. Kan ju i princip äta hur mycket som helst numera. Hur får man mask förresten? Verkar skumt.

Kommentarer
Postat av: drömhus

skitigt hår ÄR snyggt. fattar inte heller varför... damn.
kärlek är en dålig uppfinning.
det är väl småbarn som äter sand och sånt som får mask i magen, vad jag vet.. men kolla upp det!!!

Postat av: mizaru

Jag tror jag gillar mitt hår skitigt för att det blir liksom uppdelat, sådär lite ihopklumpat liksom. Låter skitäckligt, men ja, du fattar.
Jag är benägen att hålla med.
Hmm. Är det? Jag har iallafall insett att det inte var mask, utan mens som var boven. Haha.

2007-04-17 @ 19:15:54
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback