Intressanta Arbetsuppgifter

Alltså. Ibland undrar jag vad jag gör på mitt jobb. Idag har jag mestadels tillbringat min tid med att riva upp gamla lakan för att ha trasor till att torka av olja och sådant på.... Hm. Måste ju göras förstås, men det är icket särskilt givande arbete. Har även inventerat, också detta var hemskt intressant.

Min cykel fick en genomgång också, eftersom jag hittade den nersparkad när jag skulle hämta den igår. Det var punka i slangen, de hade typ använt en dartpil eller nåt och stuckit 5 hål i bakdäcket. Jäkligt nödvändigt. Fattar inte, är det liksom kul att vandalisera någons cykel eller? Roligt liv de måste ha i sådana fall.


klädur


Och VEM är det som slänger kläder på mitt badrumsgolv och bara lämnar dem där?
Slarvo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback