En Nymf Och Djur Med Gräsryggar

Pappa fyllde år idag. Hipp Hurra för honom. Hela 46 år! Ingen ålder på en häst. För att fira denna händelse åkte familjen till Heron City och käkade på Pizza Hut och kollade på bio. Vi kunde inte bestämma vad vi skulle se, eftersom vissa filmer hade någon sett och inte den andra och tvärtom. Jobbigt när man är 5 pers liks.. Men till slut blev det "Lady In The Water", en film som ingen hade nån aning om vad det var för något. Jäkligt skum måste jag säga, i början skulle jag säkert ha stängt av filmen, men eftersom jag satt i en biosalong funkade inte det riktigt. Vilket jag är damn glad för såhär i efterhand! Den var ASBRA! Se den. Härda ut. Man blir helt.. Jag vet inte. Får såhär skum känsla i kroppen. Kan inte beskriva händelseförloppet eller något, för det förstör bara. Nästan så min Rubrik förstör tillräckligt.

Det var iallafall nice o ha en liten familjedag... Tillomed Tobias var hemma från lumpen. Coincidence? I think not. Och shit vad mätt man blir när man umgås med sin familj.... Godis och mat och cola... urk.


HA!

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Hahahaha snygg bild!!! =) =) =)

Postat av: mizaru

Jag vet. Jag har ritat mitt allra finaste!

2006-10-12 @ 00:12:29
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: mady

absolut! i'll do the same :)

2006-10-12 @ 03:14:51
URL: http://napalmpussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback