Idiotjävel.

Ännu en dag av inventerande. Jippieyayej. Det var rätt kul första timmen faktiskt. Kände mig motiverad, skönt att slippa kunderna och bara stå och bläddra och räkna. Sen drog G på ärenden igen, jag fick en beställning på en cykel och var tvungen att byta papper i skrivaren på kontoret eftersom den i butiken är paj.  När G kom tillbaka skulle han skriva ut nånting och jag hade inte bytt tillbaka pappret. Då börjar han skrika på mig(!) att jag måste byta tillbaka. Skitarg. Sen var en snubbe inne och hämtade 50 vimplar medan han var borta också, som jag till en början inte ens visste att vi hade fått in, och kunden som hämtade dem sa att G redan fått papprena för det. Men så börjar G skrika på mig(!) igen för att jag inte skrev nån jäkla följesedel för "nu kan han inte bevisa att han fått vimplarna". HAN KÄNNER KUNDEN! Tror han verkligen att han skulle blåsa honom när han känner kundjäveln!? Om nån springer in och säger "det är redan fixat" så tror jag ju det. Nä men då så säger G att "ja i det här fallet kanske det var lugnt, men annars så måste jag blablabla" MEN JAG VET. Jävla mongo. Jag blev så arg att jag gick till lagret och grinade. Ville ta mina grejer och skrika att han kan ta sitt jävla jobb och trycka upp det i röven! Jag har jobbat 6 dar i veckan sen i april, utan semester utan nånting. Och det enda han gör är att klaga. Säger fan aldrig att jag gör nåt bra. Jävla idiot. Men lugnade ner mig och gick och fortsatte inventera. Sa till han vad jag tyckte sen när vi fikade. Han höll inte med. Big surprise. Åh det ska bli så förbannat skönt med semester. Spyr på cyklar snart.

Städade igår iallafall. Det var duktigt av mig. Ska kanske städa lite till idag... Typ torka golven. Men är iförsej astrött idag också. Hm. Men jag har lovat att köra hem mamma som är och tar en öl med sina tjejkompisar ikväll, så kan inte gå och lägga mig. Förhoppningsvis blir det inte alltför sent.

Fick de två sista julklapparna idag också. Skönt att ha det avklarat. Pallar inte ha det hängande över mig också. Usch, jag hatar verkligen julen. Mamma vill ju att jag ska sova hemma hos dem på lördag för att få en "riktig julafton"... Men Ib och jag ska leka då, så det går inte. De blev typ sura. Sen kommer det in det där med juldagen, min riktiga pappa vill typ ses då eller nåt... Men mamma och pappa ska ha nån slags gathering med hans sida av släkten, plus Nina, Nikki och Krillekrull. Så vill ju vara där också. Och mamma ger mig puppyeyes och dåligt samvete om jag inte är där, och farmor kommer väl strypa mig om jag inte är där. Åh vad jag hatar alla måsten och skit. Farmor är ju redan sur på mig bara för att jag inte åkt och köpt en jäkla födelsedagsblomma än. Vill inte ens ha nån blomma. Har inte plats. SUCK säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Vad jobbigt det verkar vara att ha jobb, pengar och familj. Du borde göra som mig istället, behöver fan inte vara nånstans. Jag är ju iofs hemlös och kan aldrig göra något, men jag behöver iallafall inte åka och handla blommor med min farmor.

För hon är död.

Postat av: mizaru

Men okey. Jag fattar. I-landsproblem.
Men det är mina problem och jag finner dem irriterande.

2006-12-21 @ 20:57:41
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Moahahaha!!! Äh jag hade gärna velat ha dina problem. Ska vi byta? Förresten, jag har gjort klart min enormt avancerade hemsida EttStreckBlirEnFrukt. Ska lägga upp den imorgon. Det blir min julklapp till världen.

2006-12-21 @ 23:51:43
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Nä, jag vill inte byta. Däremot vill jag klaga. Moahaha.

Haha. Du ägnar verkligen din tid åt vettiga saker du. Men jag tror iförsej att det kan bli en riktig hit! ^_^

2006-12-22 @ 00:19:28
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback