Kom På TjejPartaj

Såå. I morse så gick jag hemifrån vid 5 i 10 ungefär, och utanför mitt fönster hade det suttit en rätt ung snubbe i typ 10 minuter. Jag tänke inte så mycket på det eftersom det var en brud och hennes morsa som skulle kolla på min lägenhet liksom. Så sprang runt och fixade det sista medans han satt där ute. Sen visade det sig att han skulle på visningen också. Eller snarare så var han den enda som skulle dit. Haha. Bruden hade tydligen redan hittat en annan lägga som de ville ha. Men han snubben var jätteintresserad och la ett bud på utgångspriset. Så 395.000 är spikat nu. Vet att jag kommer få det åtminstone för lägenheten. Känns bra, men hoppas ju såklart på budgivning så att priset (och min vinst) går upp.

Ikväll var jag uppe i Stockholmo och spelade biljard med E och M. Det var rätt skoj förutom när jag sög, vilket var mestadels. Haha. Nej men det var nice oavsett. Behållningen kommer ändå vara när jag satte 3 bollar (klot?) i rad. Rätt proffisigt enligt mig själv. Men det blev liksom mindre proffsigt när jag missade allt flera ggr och satte den vita i hålet istället och sånt där. Men det pratar vi inte om, okey?

Betsämde också att vi skulle ha tjejpartaj med GH3 och nintendo 8-bitars här på lördag. Ja nästa lördag alltså. Hittills är vi 4 personer. Intresserade kan skriva till mig på eskilajnen at gmail punkt com. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Räknas jag som tjej?

Postat av: Hanna

I natt drömde jag att jag hade köpt ett Wii, jag blev så jävla besviken när jag vaknade. Och då har jag aldrig ens provat, jag bara sväljer folks lovord med hull och hår!

2008-04-25 @ 09:53:09
URL: http://hanusi.wordpress.com
Postat av: mizaru

Johänes: Nej tyvärr gör du icket det. Men vi kan ha eget partaj snart!?

Hanna: Haha, jag förstår besvikelsen. Jag skulle också vara ledsen. Har inte heller testat Wii, men det verkar ju sjukt roligt. =D

2008-04-25 @ 22:51:10
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: ze7en

tjejpartaj och gh3 är det sant? låter för bra för att vara sant ;)

2008-04-27 @ 15:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback