Nada

Gu vad jag inte har utnyttjat min lediga dag till något vettigt. Överhuvudtaget. Vaknade iförsej med helt igensvullna ögon och trodde att jag hade blivit smittad av Nikkis ögoninflammation. Det har tagit typ hela dagen för mina ögon att gå tillbaka till orginalstorlek, precis lagom till att det är dags att sova igen. Jippie! Jag känner mig liksom inte särskilt sugen på att visa mig in public, typ gå på stan och spana in kläder när man ser ut som att man inte sovit på 3 veckor. Så har hållt mig inne, spelat WoW nästan hela dagen. Kollat på TV. Diskat. Men inte mer än det. Inte ens gått till affären och köpt godis, trots att jag vart sjukt sugen hela dan.

Min TV är för övrigt helt psyko nu, jag är fan lite rädd varje gång jag sätter på den att den kommer börja brinna eller få flipp och döda mig med en elchock eller nåt. Måste köpa en ny. Men jag vill inte. Åuh. Vill att min ska funka. Behöva sätta sig in i Lcd och plasma och inbyggda motagare och skit är inget jag känner för för fem öre. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback