Search & Rescue

Nu har jag fått lite info av B, bland annat att man måste registrera sig själv på kennelklubben med id-märkningen för att det ska finnas i nåt slags register. Så det har jag gjort nu, dock måste man skicka in papper dit och betala nån avgift, så det kommer väl ta ett tag innan det blir reggat. Sen har jag skickat en anmälan till katthemmet här där jag bor, samt satt in  en annons där. Polisanmält har jag också gjort, och satt upp lappar i alla husen här i närheten och på ICA och Coop. Känns inte som att jag kan göra så mycket mer.... Vill liksom vara ute och leta, men samtidigt vill jag vara hemma om han skulle komma hem. Skulle behöva vara mer än en person känns det som. Pappa tyckte jag skulle ringa runt till alla jag känner och anordna search and rescue typ, så att folk går runt samtidigt i olika områden och kollar cykelförråd och sånt också. Vet inte om jag ska göra det, kanske är för tidigt? Jag har fortfarande en förhoppning om att han kommer komma hem av sig självt snart. Men har det gått mer än 3-4 dagar så får det bli så.

Kommentarer
Postat av: finula

Usch va jobbigt och tråkigt att katten har försvunnit. Hoppas att han kommer hem snart. Men det verkar som om du har gjort allt du kan i alla fall..

Postat av: mizaru

finula: Ja... jättejobbigt. Hoppas verkligen också på att han kommer hem snart. Eller att någon hör av sig och har sett honom iallafall...

2007-07-06 @ 19:00:48
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: finula

Ja det vore bra om någon har sett honom och skulle ringa. Har du fått någon hjälp att leta efter honom då? Du måste ta hand om dig själv också även om det känns tufft.

2007-07-06 @ 20:02:12
URL: http://finula.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback