Hej Fisk.

107336-78Hade det damn boring, så vad gör jag då? Jo, jag fotar mig själv. Tyckte färgen på det här fotot blev asballt, Har inte fixat med det alls i photoshop (förutom förminskat bilden)... Tror det är den gröna tröjan som gjorde det. För när jag bara hade linne blev det "vanlig" färg. Rouligt. (Jag är lättroad, ohkey?!)

Jag har dessutom kommit på att jag är riktigt nöjd med min frisyr som jag har nu. Kan ha utsläppt utan att tycka att det är jobbigt.. Brukar alltid ha det uppsatt när det blir den här längden eller längre. Känns riktigt bra. Får hoppas att jag gillar det när det blir längre också, eftersom det är lite det som är planen. Långt hår har jag inte haft sen jag var ungefär.... (hur gammal är man när man går i 7:an)... 14? Då var jag blond och gick i tajta ljusa jeans och försökte vara så osynlig som möjligt. Mitt långa hår nu kommer vara brunt och jag kommer ha mina baggy brallor och försöka se så cool ut som möjligt! Moahaha. [Inse att jag inte är seriös, pleaazze]


Mjaha. What to do. Har diskat, ätit och kollat på Animal Police. Mina 3 mål för dagen. Now what?

Kommentarer
Postat av: Pierre

njjeeä....bryta några förlovningar bara för att är nog inget bra va..haha...fan det va tuff skit man gick igenom under separationen...det önskar man inte nån.....men nu så, är man glad å happy igen.....nice frisyr by the way....

Postat av: ze7en

radda varlden kanske?

2007-01-25 @ 23:55:56
URL: http://fitnesssimplified.blogspot.com
Postat av: Johannes Flakbil

Jaaa NU vet jag var jag känner igen dig ifrån! Var inte du med i Lagt Kort Ligger på 80-talet?

2007-01-26 @ 00:14:12
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback