Att Duscha Eller Inte Duscha...Det Är Frågan

Skype är min nya favoritgrej. Tycker alla som har en dator borde skaffa det pronto. Jag menar, det är gratis. Har man bredband så kan man lika gärna ha skype. Finns som msn-grej i det också, men mycket sötare. Moahah.

Jag har funderingar kring om jag borde duscha nu, eller imorrn bitti. Fördelar med att duscha nu är att jag får sova längre imorrn. Nackdelen är att jag inte kan blöta håret och riskerar att få ugly frisyr. Fast risken med att inte duscha ikväll är att jag sover lite för länge imorrn bitti och därmed inte hinner duscha. Jag måste nämligen göra det på endera tiden, eftersom jag solade idag och luktar solarium vilket inte är alltför nice. Dessutom åker jag direkt till Bella från jobbet imorrn, så hinner inte på dan imorrn heller. Gah. I-landsproblem. Jag får nog lita på att jag känner mig själv och duscha ikväll, jag är ju trots allt inte sådär überbra med mornar.

Nu ska jag ladda in lite nya låtar på min Ipod, är sjukligt trött på de som legat där i flera månader. Snacka om lat jag är... Sen duscha. Sen sova. Sounds like a plan.

Tjingelings.

Kommentarer
Postat av: ze7en

Hehe så du kollade in min nya blogg, kul! :)
ang rädda världen, hm du kanske ska börja i liten skala? Typ att få en okänd människa att le och sedan låta the butterfly effect sköta resten?

Postat av: Nelli

Om man inte vill somna med blött hår så man ser mongo ut på morgonen så kan man föna det ^^ ...om man har en fön dvs, och orkar göra såna saker.

2007-01-27 @ 11:00:11
Postat av: mizaru

Hehe.. Ja man skulle ju kunna. Men jag varken har fön eller ork till att vara så pass seriös tyvärr. ;)

2007-01-28 @ 17:08:55
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Alvar

Skype är en underbar uppfinning! Älskar det! 16 öre/min till typ hela världen... kan det bli bättre?

2007-01-28 @ 17:11:42
URL: http://alvar.blogg.se
Postat av: ze7en

den ar ovarderlig nar man bor pa andra sidan varlden fran sin familj

2007-01-28 @ 21:42:22
URL: http://fitnesssimplified.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback