So Fresh And So Clean

Blä.. Idag har verkligen vart en menlös dag. Var som mest sjuk på morgonen såklart, som det ofta är. Kändes som att jag skulle kvävas av mitt eget snor ungefär (fresh). Sen har det väl gått över lite, men är ju inte frisk. Skulle ju säkert kunnat jobba, och det får mig att få lite ångest, eftersom det är lite kaosartat där nu. Sen är det ju det där med pengar... Oroar mig för kostnaden för tandläkaren. Kan ju bli hur mycket pengar som helst. Ihk. Tur att jag fick de där 2000kr från banken häromdagen (igår?). Lär ju behövas.

Skrev att jag borde städa. Tror ni att jag gjort det? Nä såklart inte. Har iallafall samlat ihop alla kläder som legat utspridda över hela lägenheten, gjort rent kattlådan, gått ut med sopor och sopat lite. Så lite duktig har jag vart. Nu är prioritet 1 att tvätta i helgen eftersom trosorna håller på att ta slut. Icket okey. Jag har ju liksom enormt många sådana, så när de börjar ta slut så vet man att det är illa. Haha. Inte direkt okey att återanvända heller. Moaha. Fan vilken fräsh människa jag är.

Jag har spelat WoW så gott som hela dan. Mina ögon gör ont. Damnit. Borde inte spela så mycket. Men nu gör jag det iallafall inte så mycket som jag gjorde förut. Loggar inte in så fort jag kommer innanför dörren om man säger så. Jag gör framsteg don't ya think?

Nepp. Kanske borde äta då? Är inte ett dugg hungrig, men mina revben måste bort. De syns liksom på bröstkorgen också, mellan brösten liksom. Hur snyggt är det? Ser ut som ett vandrande skelett. Tur att man har kläder på sig säger jag bara. Tack Eva! Moaha. Sånt dära löv skulle jag nog inte ha passat i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback