Sent Igår Såklart.

Gissa om jag gick och la mig tidigt igår? Nope. Efter jag skrev inlägget surfade jag runt lite, och sen gick jag och la mig i badet, vet inte exakt hur länge, men när jag la mig i badvattnet var det nästan outhärdligt varmt, och när jag gick upp hade det blivit kallt. Så länge gissar jag på. Efter det la jag mig i sängen och då precis började en dokumentär som hette "Född seriemördare" eller nåt i den stilen om han Ivan som dödade liftare. Så den var jag nödvändigtvis tvungen att kolla på. Så dumt, för jag ligger och kämpar för att hålla ögonen öppna, men det är som en fixidé att jag ska vara vaken. Stängde av TV:n efter dokumentären var slut, och då kunde jag givetvis inte somna. Gött. Dessutom fick mitt långbad för sig att ge mig huvudvärk, fast jag hade vattenglas med mig. Damn it.

Idag måste jag verkligen handla. Iallafall bara lite, för frukost måste jag ha hemma. Eller iallafall frukostgrejer, eftersom jag är en sucker för bröd, ost, te/kaffe med mjölk och omelett. Mataktiga grejer har jag kvar i frysen, så det är ingen panik än så länge. Känns bara lite väl seriöst att käka gryta med potatis till frukost. Idag blev det istället kaffe och gamla rostmackor med smör på. Endast. Jag gillar inte ens smör. Urk.

Kommentarer
Postat av: tess

no worries honey! du är välkommen på kalajset. du och annie är mina särskilt inbjudna bloggvänner :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback