Kattsnack + Gnäll

Det verkar ha gått rätt bra. Han vaknade jättefort, när jag kastrerade Serlot så sov han hur många timmar som helst. Så har haft en vinglande lillkisse här hemma hela dagen. Det första han gjorde var att försöka hoppa upp på köksbänken. Gick icket så bra. Sen försökte han klättra upp i klätterställningen, det gick inte heller så bra. Nawh, stackars liten. Sen låg han och sov i mitt knä hur länge som helst. Hoppas han piggar på sig till imorrn, då ska jag till jobbet igen. Serlot får ju inte vara på Marsei heller och slickas och sånt, då kan det bli infekterat. Får hoppas han låter bli...

Jag har ätit massor och druckit massor med te och vatten, så nu börjar det kännas bättre i huvudet. Men känner att det liksom ligger och lurar på att jag ska göra nåt fel så den kan bryta ut igen. Damn min kropp. Den må se okey ut för blotta ögat, men innuti är den bara crap. Får skylla på att jag börjar bli gammal. Moaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback