Åh Vad Det Är Kul Med Katter

Usch vilken jobbig natt. Somnade jättesent, närmare bestämt la jag mig i sängen vid typ 3. Slökollade på TV ett tag och sen somnade jag. Vid 4 så har Marsei ner vattenkannan i fönstret vilket resulterar i översvämning i lägenheten som jag måste panikspringa upp och ta hand om. Alla handdukar som precis var nytvättade får fungera som skurtrasor för att suga upp vattnet. Kul! Precis när man somnat sover man ju så djupt också, så panikvakna liksom. Fy satan. När jag äntligen var klar med det och efter många om och men somnat om så spyr Serlot. Får gå upp och fixa med det också. Det är kul nästan jämt.

Pappa skulle ju komma nu på morgonen också, så det passade extra bra att jag fick sova aslite. Verkligen. Så nu håller han på och sågar och fixar och trixar, verkligen trevligt när jag är cp-trött och bara vill sova. Men bra att få det gjort ju. Men det kassa är att han GLÖMT att ta med grejer att sätta upp persiennen med. Inte okey. Det var ju nästan det som var viktigast. Får se om han kan lösa det på nåt sätt, hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback