Polka!

Jag har brutit mot min diet. En vecka höll den. Knappt. Men jag är sjuk, så jag tycker jag har fripass! Och eftersom det är jag som sätter reglerna så har jag rätt! Dessutom så pratar vi om den här:

 

Jag har velat äta den sen jag först såg att den kommit. Jag älskar mintchoklad. Och denna var hur jäkla god som helst. Dessutom gjorde den så att jag blev frisk! Nästan. Haha. Jag mådde skit imorse och på dagen, sen släpade jag mig till affären och köpte mjölk och choklad, kom hem, tryckte i mig en alvedon, lite multivitamintabletter, några omega3 och nästan hela chokladkakan. Nu är jag bara lite snorig, och pyttelite ont i halsen och huvudet. Jag kanske inte var sjuk, jag hade bara sockerbrist. Haha. Behöver gå på rehab tror jag.

 

Sitter och glor på Lyxfällan. Jag fattar verkligen inte hur folk kan vara så jäkla dumma i huvudet som de är i det där programmet. Hur svårt ska det vara att inte leva över sina tillgångar. Okay om det händer nån enstaka gång att man behöver låna, men det gör man väl bara om man VET att man kan betala tillbaka inom snar framtid. Idioter är vad dom är. Men tur att dom finns så dumskallarna kan underhålla mig. Bwaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback