Turn It Off Please

Ångest la la la.... Orkar inte. Det är det vanligaste orden som kommer ur min mun nu för tiden. Orkar inte. Orkar icket. Egentligen vet jag inte ritktigt vad det är jag inte orkar. Men det känns som allt. För det är så mycket. Så mycket tankar, så mycket praktiskt, så mycket människor som jag ska träffa. Så mycket krav. Från andra, men framförallt från mig själv. Jag vill att det ska vara perfekt. Det kommer det ju inte bli. Vad är perfekt liksom? Vet ju inte ens vad det innebär. Alla jag pratar med tycker jag har vart svinduktig och tänkt på allt. Förutsett minsta lilla grej och skaffat back up plan på det. Det kanske jag har gjort, jag vet inte, men det känns som att det är så mycket grejer som jag kan ha missat. Förbisett. Det ger mig ångest. ÅAARGH. Vet att det är för att jag har förberett detta så länge. Normalt sett när jag får en tanke i huvudet så gör jag det på en gång. Lite så jag funkar. Nu har det gått så lång tid och normalt så skulle jag ha gjort det och säkerligen blivit trött på det för länge sen. Lite sådär när det gått för lång tid och förväntningar och oro bara gör hela allting så stort, så oöverkomligt. Tid är inte min vän överhuvudaget just nu. Nu är det dessutom alldeles för kort tid kvar för att hinna göra saker. Hur gick det till liksom? Kan jag snälla få en av-knapp till min hjärna asap tack. Jag dör. ORKAR INTE.

Träffade A och E idag. Vi gjorde middag ihop och pratade en massa. Dock hade E bjudit in typ 3 brudar till som jag och A inte kände, lite störigt. Har inte träffat E på hur länge som helst, och är man för många så blir det liksom inte samma sak, går inte att umgås på samma sätt. Dessutom var alla dem überbrudiga. Pallade inte med dem efter ett tag så åkte hem rätt så tidigt. Skyllde på att jag ska till gyn tidigt imorgon. Ska visserligen dit, men inte särskilt tidigt... Klockan 10.40 för att vara exakt. Usch. Hatar att gå dit. Finns väl ingen som gillar det iförsej... Heh. Men tänkte att det ju kan vara bra nu innan jag åker. Bara skönt att veta att allting står rätt till liksom.

Sjukt trött. Febril hjärnaktivitet tar fan musten ur en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback