Tradera, Wiee

Uääh. Usch. Jag har fixat med auktioner hela dagen... Tagit bilder, gjort ihopklipp i photoshop så många bilder blir till en, skrivit annonstexter och ahhh... Jag dör. Alla auktioner har jag 1 krona som utgångspris, men förhoppningsvis så kommer de ju att bli bjudna på och därmed trissa upp priset. Har redan säljande bud på 5 auktioner. Av 28 stycken. De ska var ute tills nästa söndag så jag har förhoppningar på att tjäna lite cash iallafall. Wohoo. Och i värsta fall så blir jag iallafall av med skiten. För en krona måste ju nån va beredd på att betala.

Tänker inte länka till mina auktioner här, för att
  1. Inte tillräckligt med folk som läser detta för att nån av er skulle vilja köpa nåt ändå
  2. Jag har satt på mig mycket av kläderna i försäljningssyfte. Inklusive kjolar. Och det vill jag icket att ni ska se.
Har iallafall lagt ut det som jag har haft i min lilla (stora) plastsäck i köket. Ska försöka gå igenom resten av min garderob och försöka rensa ut lite till som jag kan sälja. Men det beror lite på hur bra dessa auktionerna går, om jag tycker det är värt det eller inte. Annars ger jag nog bara bort det till välgörenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback