Sucks

Har precis kommit hem efter att ha tvättat bilen, vart på systemet och storhandlat på Coop. Tvätta bilen var ju kul. Inte. Började med att dammsuga skiten, och det är liksom fortfarande kvar hår från Nikita, mammas och pappas hund som dog för en sisådär 3 år sedan. Omöjligt att få bort. Men sket lite i det eftersom hon som ska ha bilen har hund också. Sen torka hela bilen invändigt, dörrarna och allting. Det gick väl ändå rätt smidigt invändigt, men sen när jag ska actually tvätta själva bilen så funkar inte vattenslangen... Ringer pappa, varpå han säger att den inte funkat på ett tag. Men tack för att du sa det liksom. AHH, vad är problemet i min familj med kommunikation? Så sluta med att jag fick ha en hink med rengöringsmedel och svamp, göra en sida i taget och sen springa ut och in ur huset och fylla på en hink med vatten så jag kunde skölja av den sidan jag precis gjort. Skitproffsigt. Men jag VÄGRAR betala för biltvätt när jag får så lite betalt för bilen som det är. Och jag tänker fan inte tanka den heller. Tankningslampan lyser inte iallafall, men det är fan inte långt ifrån.

Storhandla var också pain in the ass. Kassorna hade krångel så man fick vänta i typ 5 minuter på sitt kvitto... Så fick stå i kö hur länge som helst. Trots att jag har sån där töntig shop express så man INTE ska behöva stå i kö på vägen ut. Skitbra sista upplevelse av att storhandla. Kommer ju inte göra det mer nu på ett tag.

Om 40 minuter ska jag möta mamma på stan. Ska ut och käka middag... Så borde väl försöka fixa iordning mig lite, har skabbiga tvätta-bil kläder på mig. Såg typ ut som en hemlös när jag gick runt inne på Coop. Rätt kul med en hemlös person med Shop Express ändå. Ha.

Tradera auktioner: 862kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback