Seriöst, Aj.

Helt seriöst. Min mage sprängs. Kan inte sluta äta heller... Gick och tvångs borstade tänderna nu iallafall, så att det blir svårare att fortsätta moffa i mig.

Har en lite jobbig period just nu. Börjar fundera alldeles för mycket och känner mig osäker på hela Thailand grejen. Så orolig för att något ska gå fel. Att det inte ska vara så smooth som jag tror att det kommer vara. Jag går liksom på principen "det löser sig" och det kanske inte är så jäkla smart egentligen. Ja om man nu räknar in att jag typ satsar ALLT på det här. Går det här åt helvete så är jag inte tillbaka på noll, jag kommer ligga minus. Men antar att man får satsa för att vinna. Har alltid hört det, men är ju inte direkt en gambler i vanliga fall så det här känns lite ovant.

Känner inte alls för att gå på CouchSurfing mötet imorgon. Vilket är ett problem eftersom det är jag som arrangerat det. Ehh. Lite konstigt om jag inte skulle dyka upp. Visserligen har jag en back up kille. Får se hur jag känner imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback