Nyklippt Minsann

Jag har klippt mig. Eller, S har klippt mig om man nu ska var så himla petnoga. Är mycket nöjd med resultatet, det är en frisyr som jag aldrig haft förut kan jag ju säga... Haha. Bildbevis kommer väl vid ett senare tillfälle.

I lördags så tog jag mig samman och åkte till maskeradfesten som jag lovat att gå på. Grejen är att jag känner att jag inte kan banga på nånting nu när jag bara är hemma i typ 2 veckor till. Så tog lite värktabletter och drog in till el stockholmo. Vi skulle vara björnligan, så vi hade workshop innan vi gick till festen. Dock tog det lite lång tid att fixa allting, plus att det tog cirka 100 år att åka dit på grund av inställda tvärbanor, missöden med tappade hattar och annat, så vi kom typ 4 timmar efter att festen hade börjat. Haha. Mjaja. Va där i kanske 2 timmar och sen åkte vi hem igen. Jag gillar att klä ut mig, så det var väl värt det I guess, men skulle nog kunnat stannat hemma med mina 3 björnbröder och bara hängt istället.

Auktionerna är klara och jag får inkassera 1740kronor. Jag tror att det var värt det... Lite mycket med att skicka mail och packa och skit, men jaja. Ska nog inte ha så många auktioner ute på en och samma gång. Stoppade visserligen några eftersom jag ångrade mig, kändes inte rätt att sälja skor som jag fått av farmor till exempel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback