Misslyckad Dag

Jajemen, det var en scam. Kollade upp direkt efter och skickade också brev till Tradera. Tur att jag inte är totalt pengakåt... 800 spänn för ett par skor som jag köpte för 450 skulle ju vara sweet. Förresten, tips till dom som har storlek 38 eller mindre, köp sneakers på barnavdelningen! Mycket billigare... Moaha.

Gick upp tidigt idag. Fan vad jobbigt det är. Känns som att jag ska avlida varje gång. Vaknade av att jag fick sms av N, hon fråga om jag ville hänga, och jag fråga om hon ville hänga med till Thailändska ambassaden. Det ville hon. Så fick iallafall sällskap upp dit. Men shit vad fel jag tolkade kartan som fanns på deras hemsida. Stod liksom J som i Järnväg precis brevid, så hoppade av i Karlberg vilket var HELT totalt fel. Irrade dock runt där i typ 30 minuter innan vi insåg att det var på helt andra sidan av Östermalm ön. Jag hänger ju aldrig där, så är helt lost. Hittade till slut, tog oss typ 75 minuter, eftersom vi tog fel tunnelbana också. Jag var nog en aningen virrig. Är ju det redan från början, plus att jag hade sovit lite, och inte ätit eller druckit nåt på hela dan. Kom dit 11.15, de stänger 12. Fick vänta typ en halvtimme tills det var min tur, och då så säger dom att dom måste ha en kopia på min flygbiljett/konfirmation... Ehhh. Det hade inte jag med mig. Och jag som trodde att jag verkligen lusläst på deras hemsida. Såg dock nu när jag kom hem att det stod där. Liksom hur i helvete kunde jag missa det? Så fruktansvärt irriterad på mig själv... Åkte liksom dit helt i onödan. Och värsta är att jag måste dit igen imorgon. Och på fredag för att hämta ut mitt visa. Jippie, så kul man kan ha här i livet. Men, som min pappa brukar säga, är huvudet dumt får kroppen lida. Bwaha.

Hade det åtminstone rätt trevligt med N, har inte träffat henne på aslänge verkligen. Hon ville att jag skulle komma och hänga hemma hos henne idag, men då kommer hennes unge vara där. Visserligen är det en gullig unge, men jag pallar fan inte med barn alltså. Så jäkla uppmärksamhetskåta och irriterande, snoriga och jävliga. Uäh. Får försöka smyga mig ur det på nåt sätt. Eller åka dit och plikta av lite tid och sen åka hem igen. Iförsej så kanske N kan klippa mig. Det skulle vara sweet. Egentligen skulle S göra det, men hon verkar ju ha försvunnit från jordens yta.

Status på Tradera: 18 sålda auktioner, total summa 495kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback