Hatar Att Vänta

Gah. Jag är irriterad. Sitter hemma och väntar på männskorna som ska hämta min soffa. Istället för att vara hos min bror som jag hade planerat. Jag var där och så ringde de och frågade om de kunde komma och hämta den.... Det var antingen idag eller om 2½ vecka och jag är ju inte direkt i krokarna då längre. Så fick vackert gå hem. De sa att de skulle vara här snart, och det var för 35 minuter sedan.... IRRITERANDE. Han snubben är verkligen en stor fet idiot. Jag skrev adressen i mailet och föreslog att de skulle kolla eniro efter karta. Ändå ringde han och ville ha nån slags beskrivning. Jag sa Södertälje Central, och han svarade "Jaha typ vid Mc Donalds". Ehh. Nä. Vid Södertälje Central. Som jag sa. Även om man aldrig vart här så fattar man väl att det inte är vid Mc Donalds, då skulle jag väl för i helvete ha sagt att det ligger vid Mc Donalds.. Eller? Åargh. Ska bli så skönt när de hämtat den och försvunnit ur mitt liv för evigt. Vissa människor är verkligen så jävla dumma i huvudet att de borde bara selfdestruct både för deras egen skull, men framförallt för deras omgivning.

Har nåt i örat. Det är irriterande. Som fan. Måste försöka fixa innan jag drar till el Thailando. Dyka med problem i öronen är ingen höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback