Aj.

Åuh. Mensvärk och halsont har förhindrat mig att göra något överhuvudtaget idag. Om man inte räknar att äta (våfflor, mozzarella pizza, choklad och plockgodis) och kolla på serier/film förstås. Skulle egentligen ha åkt till thai ambassaden och hämta mitt visa, och sen träffa lite folk, men det går liksom inte. Har tagit dubbelt så mycket värktabletter än vad jag borde, och har fortfarande ont. Ska fråga efter starkare grejer nu när jag går till gyn om nån vecka.

Igår käkade jag middag med mamma och hade deep talk. Inte ofta som jag pratar med min mor på det sättet, iallafall inte så det känns bekvämt. Men det gjorde det faktiskt igår. Hoppas bara att hon inte drar upp något som jag sagt inför en massa annat folk bara, det är en situation jag vart i många gånger förut, och helst skulle vilja undvika i framtiden. Iförsej så kommer jag ju dra snart så...

Jag är lite sur på Tradera. De tog bort en av mina auktioner bara för att jag skrivit "liknar Fjällräven" i objektsbeskrivningen. Det är ju liksom en anorak, och den ser precis ut som en från det märket. Men det var tydligen förbjudet. Bah. Och den auktionen var liksom uppe i 205 kronor sist jag kollade. Bara att sätta ut den igen... Utan ordet räv då då. Annoying. Måste vara en ny regel, för när jag va inne på att tjacka grejer där för typ ett år sen så stod det så på typ allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback