Sista Minuten Som Vanligt

Fan vad detta inte är kul. Varför skulle jag spara allting tills idag undrar jag? Har liksom inte packat ett skit innan, varken det som jag ska ha med mig eller det som ska vara kvar. Har iallafall lyckats få ihop det som jag ska ta med mig. Undrar hur mycket det väger... Har ingen koll på sånt alls, och har såklart ingen våg. Får bara ha med mig 20 kilo. Tror inte min stora backpack väger det, för det är mest kläder däri. Men min "lilla" ryggsäck väger nog en del. Har laptopen där, alla dykböcker och sånt. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas bära allting. Men jag hoppas på lite bärtid. N ska skjutsa mig till flygplatsen, och sen blir det nog incheckat ända till Phuket. Därifrån ska jag försöka ta taxi alternativt minibuss till hamnen och då behöver man ju inte bära heller. Sen på färjan.. Och i Phi Phi behöver jag inte bära så mycket, ska lämna väskan i dykshopen när jag går och letar boende. Borde lösa sig.

Nu ska jag då "bara" packa resten av mitt shit. Har ju gett bort massor, men det är ändå mycket kvar. Gah. Jävla samlarsamhäller man lever i. Vill bara slänga allt typ. Men det går ju inte. Särskilt inte eftersom det inte finns ett grovsoprum här. Måste städa också. Har 3 timmar på mig, sen ska jag på avskedsmiddag med min familj. Lycka till att jag hinner. Får städa inatt. Jag har dessutom sovit hela 3 timmar natten till idag också... Känner mig helt vimsig och jobbig. Pallar inte. Damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback