Bye Bye Sweden

Bara städningen kvar nu. Måste även packa om mina väskor, eftersom mitt handbagage väger ungefär lika mycket som min stora backpack. Har ju alla viktiga tunga grejer i handbagaget.. Men tänkte försöka flytta över lite böcker till den stora iallafall.

Städningen kommer bli knapphändig. Typ vanlig städning, ingen flyttstädning. Går ju ändå inte eftersom det ska vara en massa grejer kvar i lägenheten. Dessutom är det mamma som ska hit, så jag känner mig inte så jättestressad över det faktumet... Även om jag vill att det ska vara fint så vill nog hon att jag inte ska stressa ihjäl mig också. Det löser sig.

Så. Sista inlägget från Sverige på ett tag. Kommer ha wireless internet i dykshopen och jag har ju min laptop, så lite uppdateringar kommer det nog bli ändå.

Okey, NU blev jag nervös. Har vart helt kolugn innan. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback