Orkar Fan Inte Vara Sjuk. As.

Jag har så sjukt ont i hela kroppen, sån där febervärk ni vet? Åuuuhh. Så synd om mig. Ont i magen också. Och huvudet. Känner för att spy. Vad fan är det för fel på mig? Jag hade verkligen planerat att gå till jobbet idag, hade gjort matlåda och allting. Och jag gör verkligen aldrig matlåda. Hatar matlåda, men börjar bli så jäkla trött på indiska maten som är den enda restaurangen som ligger tillräckligt nära mitt jobb för att jag ska kunna springa ner och hämta lunch där. Dessutom kostar det minst 70 spänn. Och i den här takten som jag käkat där, typ minst 3 ggr per vecka så är jag ju uppe i 840 spänn i månaden. Minst. Känns inte helt okey.

Iallafall. Sjuk. Pallar inte. Har inte tid. Inte tid för att jobbet är så satans krävande atm, och inte tid för att ikväll ska jag ju träffa Ibbsie på första gången på jag vet inte how long, och imorrn ska jag ju ha tjejpartaj med GH3 och Nintendo! Liksom, noooo. Jävla mitt immunförsvar. Som det uppenbarligen inte är något fel på enligt min läkare. Vad fan är det då i så fall? Det undrar jag. Har dessutom vart sepenoga med alla mina mediciner sen jag fick dem, har tagit astmasprayen och nässprayen 2ggr per dag, och tagit det satans allergipillret varje morgon. Men ändå blir jag sjuk! Liksom som att det motiverar mig att fortsätta då eller? Nope, dont think so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback