I'm Rich, Biatch

Lägenheten slutade på 455.000, vilket ger mig 98.000 i ren vinst efter skatt och mäklaravgifter. Plus att jag får 14.000 tillbaka på skatten. Totalt: 112.000 spänn. Dessutom kommer jag få heltidslön och bo gratis tills jag flyttar i Oktober. Kommer kunna spara en hel del. Känns lite som att jag har mitt på det torra. Wohoo.

Var kaos på jobbet, hur mycket som helst att göra, plus att jag var tvungen att sticka ifrån ett tag för att skriva papper på lägenheten. Blev årets kassarekord idag. Efter det var jag på brorsans grillfest, som trots regn blev en trevlig tillställning, då de hade satt upp ett grymt party tält. Jag hade dock asont i magen hela kvällen, så det blev lugnt med drickat ikväll. Nu är jag astrött och ser fram emot en ensam lugn hemmadag imorgon. Om jag har tur finns det tvättid.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Gött, bjuder du på middag ikväll då? Grekiskt där på torget?

Postat av: mizaru

Jag kan bjucka på middag, om det är det som krävs för att få se din lilla nuna. ;)

2008-05-01 @ 14:28:23
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback