Hotell?

Nu har amerikanskorna åkt hem. Det var nice att ha dem här, men inte några som jag kände att jag kommer bli vän med för livet liksom. Tror det blir svårare att lära känna dem också när de kommer sådär många, och när de dessutom känner varann sen innan. Jag hade lite problem med att skriva deras referenser, fanns liksom inte så mycket att skriva... Hmm.

Jag borde öppna hotell förresten. Om jag tog betalt av alla som surfar här skulle jag vara RIK. Ikväll kommer nämligen en till, Sophie från Australien. Hon skrev ett asgulligt sista minuten request, och jag är så jäkla dålig på att säga nej. Fan också. Jag måste verkligen ta tag i det där med gamla lägenheten, städa ur den och rensa och sånt... Har inte tid att ha massa random folk här hela tiden egentligen. Men vafan, jag tycker det är kul. Det är nog något fel på mig, jag gillar nästan mer att hänga med folk jag inte känner än med mina riktiga vänner. Kanske för att jag inte behöver lägga ner något engagemang i dem. Att ha riktiga relationer till människor kräver ju en del, man måste ringa och skit. Haha. Fan vad dum i huvudet jag är. Nä. Men jag skulle faktiskt vilja hänga med en del människor mer än vad jag gör. Men pallar inte åka någonstans för att göra det. Folk får mer än gärna komma hem till mig och hänga, men jag bor ju lite off så att säga.

Iallafall. Hon Sophie kommer hit ikväll, är här 2 nätter, och efter det kommer M hit, snubben som jag surfade hos i Amsterdam. Han ska vara här ett par tre nätter också. Shit. När ska jag hinna flytta? Skit samma. Det löser sig.

Kommentarer
Postat av: NA

Fattar inte vad pwned betyder.. haha.

Postat av: mizaru

wiki:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pwn

Hehe.. jag är en tönt.

2008-05-22 @ 00:31:45
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback