Lugnet Före Stormen?

Står på jobbet och inväntar anstormning av kunder.... Som eventuellt kommer. Trodde att det skulle vara fullt upp som just nu, men det är det uppenbarligen inte (eftersom jag skriver blogg istället för att jobba). Vi har en helsides annons i tidningen och förra året vi hade det så sålde vi för 170.000kr. Det kommer vi inte göra nu i helgen kan jag ju säga. Men det blir nog mer när folk har slutat jobbet.

Igår hängde jag med M och en av hennes polare. Lämnade B hemma, för pallade inte snacka engelska och dessutom så känns det som att han faktiskt inte behöver leka igel på mig hela tiden. Kom hem med sista tåget så känner mig lite trött och sådär nu, men mindre sliten än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Kanske klarar av mer än vad jag tror... Haha.

Pallar inte skriva mer, men ni kan få garva åt fotot som är taget till websajten för cykelaffären. Ha! Idioten som fotade lurade mig till att garva på bilden... Mjaja. Den ligger ju bara uppe för hela världen att se. Hrrmm.

image189

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Vem är tjockisen?

Och vem är han i mitten?

Postat av: NA

Haha söt bild tycker jag i alla fall!!! Hoppas du mår bra... n

2008-03-14 @ 18:51:20
URL: http://bittrafittor.blogg.se
Postat av: mizaru

Johänes: Han i mitten aka tjockisen är Julle, som ska börja jobba här när jag slutar i Oktober.

NA: Haha, söt vette fan alltså.

2008-03-17 @ 17:20:21
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback