I Will Kill You

Okay. Jag har inte sagt det än. Men det kom nån försäljare direkt när vi öppnade, och var här i en timme, så det gick inte. Sen drog G iväg för att byta däck på sin bil, och då gick det ju inte heller att berätta. Hmm. Dåulit. Men när han kommer tillbaka, då jävlar.

Vad jag däremot har gjort idag är att finally ta nytt kort till mitt körkort och mitt dykcertifikat. Jag ser ut som en mördare på det, en mördare som inte sovit på 20 år ungefär. Men skit samma, jag ska ju bara glo på det i 10 år. Eh. Dessutom är det iallafall bättre än mitt förra kort. Inget kunde vara värre än det. Ha!

Kommentarer
Postat av: foxtox

Hej tjejen. Haha alltid lika kul att läsa dig blogg. Jag vill se kortet... tss. Kramar N

Postat av: mizaru

Kanske postar en bild sen när jag fått körkortet... Om du har tur (otur?). ;P

Länkade till din/eran blogg nu, den verkar kul! Ska lusläsa den när jag kommer hem från jobbet.

2008-03-06 @ 14:26:24
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback