Bra Dag, Jippie (ej ironisk för en gångs skull)

Wohoo, idag har vart en bra dag, trots fortsatt illamående. Kommer det aldrig gå över eller? Har vart nära att spy så gott som hela dagen. Och det har inte berott på nervositet heller, något som jag misstänkt innan, eftersom jag idag tog mod till mig och berättade för G att jag ska sluta! Alltså. Fy fan precis innan jag sa det, det var icket roligt. Men när första chocken hade lagt sig så blev hans reaktion över förväntan. Han verkade glad för min skull. Han sa att han såklart var lite besviken och sådär, men att det nog var bäst så ändå. Att han trodde nog inte att jag skulle vilja ha det ansvaret som det innebär att ha butiken själv, vilket han ju har fullständigt rätt i. Vi diskuterade resan typ hela dagen, det och hur han ska lösa det med allting sen när jag lämnat. Det var fina samtal, jag känner mig jätteglad och lättad. Och dessutom sa han att jag kommer få en fin bonus om jag jobbar på bra tills dess att jag slutar också. Hawiee.

En annan kul sak är att B bestämt sig för att komma hit och hälsa på ett antal dagar. Var inte meningen först, han skulle tillbaka till New Orleans direkt efter resan och grejer, men så pratade vi på skype igår och skämtade lite om att han borde komma hit och hänga ett tag innan han fortsätter sin resa runt Europa med en av sina polare, som en liten minisemester i semestern så att säga. Och så har han tydligen tagit fasta på det, för jag fick ett meddelande på Facebook som basicly sa "Hej jag har bestämt mig för att hälsa på, kommer idag!" och inget mer. Haha. Han är ju rolig. Får väl se om han dyker upp, har inte fått nån tid eller nåt.

Uähh. Mår illa dock. Fan att det ska förstöra min annars så trevliga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback