Bada?

Åhkey. Jag är officiellt uttråkad så in åt helvete. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Idag kan jag nog inte göra så mycket, vaknade för sent och nu är klockan snart 7. Borde ju inte göra nåt heller iförsej, så lika bra. Imorgon är det tillbaka till jobbet. Känns som det var 100 år sedan jag var där. Vilket det nästan är också. Har vart sjuk och utomlands i 3 veckor. Och innan jag åkte till Amsterdam så var jag sjuk några dagar också. Hmm. Stackars G. Ska försöka jobba över lite om det behövs, montera och sådär. Eller, iallafall verkligen jobba när jag är där. På sista tiden har jag ju mest stått framför datorskärmen och lekt. Haha. Usch, jag är en så hemskt dålig arbetare. Jag hatar att jobba. Värsta jag vet. Jag hoppas att jag aldrig kommer känna såhär när jag är dykguide, men det vore himla naivt av mig att tro det. Jag vet att jag kommer tröttna. För jag tröttnar på allt. Men detta är iförsej första gången som jag kommer ha min hobby som jobb, så det kanske blir annorlunda denna gången. Jag hoppas verkligen det. Innerligt. Men om det inte blir det, så gör det inget. Jag är van att hoppa runt och göra lite vad som faller i knät. Jag gillar det också, man lär sig nya saker, och man lär sig om sig själv. Om inte annat om vad jag inte gillar att göra. Men nu går jag lite väl långt i förväg i tankarna, jag har inte ens blivit dykguide än. Ha! Typiskt mig att planera för saker som omöjligt går att planera inför.

Håller på och gör gryta nu. Den är klar om 4½ timme... Jag börjar bli hungrig nu. Va inte det när jag började, men det börjar ju lukta så satans gott i hela lägenheten direkt när den börjar puttra. Damnit. Så då är frågan om jag bör äta nåt annat nu, eller vänta på den wonderful grytan att bli klar. Hmm. Moment 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback