Ordinary Onsdag. Typ.

Idag har vart en rätt shysst dag ändå... Fått massa gjort. Jobbet sög ju som vanligt, men jobbade med brorsan och det var ju lite halvskoj iallafall. Dessutom sneakade jag iväg till vaccinations mottagningen i en halvtimme och fixade första sprutan för hepatit. Skitbilligt var det... NOT. 460 bagis. Och ska ta 2 till som kommer kosta lika mycket. Värsta är ju att man inte vet om det är värt pengarna eller inte.... Hmm. 

Efter jobbet drog jag till min kusins födelsedagskalas (som jag för övrigt fick reda på typ 3 timmar innan... bra att släkten har framförhållning liksom). Hon fyllde 18... Så sjukt. Alla blir så gamla. Inklusive jag... Heh. Kommer ju ihåg när man själv fyllde 18 liksom, tyckte man var så damn mogen och smart. Usch. Don't want to go back there. Iallafall. Fick shysst pastasallad (lugna puckar, jag peta bort salladen förstås!) och tacopaj. Yammy in my tummy. Efter det drog jag direkt till min brorsa och spelade lite Guitar Hero - Rock the 80's. Helt okey, men GH3 är ändå roligare. Och efter det så hem och snacka med dels B ett tag på Skype, och så lite med K (bruden från Kanada) på Adium. Det var roligt... Hon var helt besviken för att jag inte skulle komma till Kanada och hälsa på nu i sommar. Men hon verkade aständ på att komma till Thailand och hälsa på. Skulle vara sweeeet. Gillade verkligen henne.

Nu kanske det är dags att sova... Min israeliske surfare har fortfarande inte kommit hem, hon skulle på Accelerator festivalen ikväll. Hon försökte få med mig, men tyckte inte det kändes värt att lägga dom pengarna. Särskilt inte eftersom Foals spelade igår.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback