Från Überglad till Förbannad på Tre Sekunder

Är själv på jobbet och har således spenderat mestadels av min tid med att sitta framför datorn. Bwaha. Åuh, får lite dåligt samvete men vafan. Skit samma. Har kollat upp en del om New Orleans (tack wikipedia) och shit, verkar ju hur grymt som helst! Blev jättepepp på att åka nu. Hade ju mest sett fram emot att hänga med B igen, men nu inser jag ju att hela grejen kommer bli grymt rolig. Wiee! En annan sak jag insett är att jag kommer att ha åkt till 2 helt nya kontinenter det här året. Asien och USA. Inte så pjåkigt tycker jag. Kommer ha rest asmycket innan året är slut, och det gör mig helt lycklig innuti och får mig att kunna stå ut liiiite till här i tråk Sverige i übertråk Slöddertälje. Först Thailand, sen Nederländerna, nu USA och efter det Thailand igen. Och jag måste åka till 2 länder till innan året är slut, antagligen Malaysia, Singapore eller liknande. Wiiee igen!

Fast nu blev jag irriterad. En jävla idiot gubbe kom in och kollade på mig, och frågade "Finns det nån man här?". Jag frågade "Ursäkta?!" och han upprepade frågan. Jag sa att nej tyvärr så får han nöja sig med mig. Och han såg helt besviken ut och tog fram en växelvajer och sa att han ju behövde en sån här. Eh. SKITSVÅRT verkligen. Hur kan en KVINNA någonsin kunna klura ut vad en växelvajer är? Förbannad blir jag. Men jag får ju inte bli det. Måste vara artig. Fan vad jag hatar service yrken. Piss ap jobb. Ville be han dra åt helvete, men istället tog jag fram en växelvajer, förklarade hur han skulle klippa höljet och så vidare. Tog betalt, och gav han kvittot. Han sa "Åt min fru?". Jag fattade inte vad han menade, så han upprepade igen. Och så sa han att det var ett skämt. Ha. Ha. Skitroligt. Jävla fittapa, dra åt helvete. Låtsades vara upptagen tills han drog, var rädd att jag skulle slå han på käften om han sa nåt mer nedvärderande. Giv mig styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback