Rapport: UppsamlingsTävling

Så. Det var kul igår kan man ju säga. Fast jag hade peppat upp mig så satans mycket innan, trodde att det var mycket värre saker som vi skulle göra... Men det var ju bra ändå att det inte blev det. Bland annat så skulle vi:

  • Dricka öl med parkbänksalkisar
  • Streaka på jallavallen (axa sportcenter)
  • Åka kundvagn
  • Åka rullstol
  • Dansa med en pensionär
  • Lyfta en hund
  • Ta ett passfoto med alla i laget plus en främmande person
  • Skaffa en gasmask
  • Skaffa en plastanka
  • Skaffa en barnvagn
  • Skaffa en flaska vin från systembolaget i Trosa
  • Bada i Maren mellan Mc Donalds och lilla gångbron (asäckligt vatten där)
  • Skaffa en badmössa
  • Skaffa en porrfilm i orginalförpackning
  • Skaffa en falafel
  • Moona utanför polishuset
  • Sitta i en polisbil
  • Bli jagad av väktare
  • Pussa en rumpa
  • Skaffa fram ett positivt graviditetstest
  • Skaffa en flagga från en bensinmack (de där stora som vajar ovanför)
  • Taksurfa på en bil
  • En liter oöppnad mjölk med utgånget datum
  • Skaffa en skyltdocka
  • Åka på bandet i kassan på en mataffär
Ja.. och så massa andra grejer. Kan ju säga att det hjälpte att vara utklädda, fick liksom automatiskt folk på bra humör. Och dessutom fick det mesta av grejerna gratis. Wihoo. Jag streakade på fotbollsstadion, det var bara jag och 3 andra som gjorde det... Fick höra sen att 2 hade blivit polisanmälda. Förhoppningsvis inte jag då då... Heh. Men jag hade iallafall Batman masken på mig hela tiden såattehh... Den, skor och handskar. Snyggt värre. Det var även jag som fick äran att bada i maren, taksurfa på bilen och pussa en rumpa. Det var massa grejer som vi inte hann göra också, och vissa grejer som vi inte kunde få tag på. Sen underkände de vissa grejer också, som de ville ha en bild på ett par nakna kvinnobröst, men ingen av oss kände för att ha våra egna på bild, så vi tog en bild på en bild. Vilket blev underkänt. Men whatever. Vi vann inte ändå, och skulle inte ha gjort det med en poäng till heller. Ett lag fick typ 60 poäng av 70 möjliga. Fattar inte hur de lyckades. Vi brände rätt mycket tid på att åka till Trosa, det borde vi inte ha gjort. Men men. Vi hade kul och det är väl det som var poängen. Hehe. Passfotot är ändå en av mina favoriter. Så jävla rolig bild! Ska fota den sen så jag kan lägga ut den här. Haha.

Galet sliten är jag idag. Grejen är att jag inte drack medans jag höll på med allt, så jag var liksom nykter när jag streakade. Men vi höll ändå igång rätt länge och man var sådär hetsig med allt och så. Plus att maten som de bjöd på var skitäcklig. Så blev ju inte direkt mätt. Fan. Jag har verkligen ätit dåligt den här helgen, inte konstigt att jag är trött och sliten. Jag gick ut i Batman kostym igår också. Haha. Skitroligt. Jag älskar att klä ut mig. Bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback