NOLA, Here I Come!

Åhkayy... Jag tror att jag är klar nu. Har packat. Kläder, kameror, undervattenshus, skor, badkläder, presenter, B's hatt som han glömde här sist, 2 böcker, pass, pengar, biljettnummer, solglasögon, resekit med schampoo, balsam, duschcreme (50 ml flaskor), värktabletter, skavsårsplåster.... Enda jag inte har packat än är min iPod, som av någon outgrundlig anledning inte vill lägga dit Beirut - Flying Cup, även fast jag bestämt att den ska. Elaka jäkel. Men den får jag absolut INTE glömma. Kommer avlida om jag måste resa i 16 timmar utan musik.

Känner mig rätt lugn nu ändå. När allt är packat och sådär. Blir nog bra... Men jag tror jag har packat för mycket, iallafall t-shirtar och sådär, men tänker liksom att det kommer vara sepe varmt, så vette fan om man kan återanvända kläder från dagen innan. Plus att man kanske vill byta om om man ska gå ut på kvällen eller sådär. Skit samma. Jag fick plats med allt i min ryggsäck iallafall. Är lite stolt nästan. Resa med handbagage är verkligen lyxigt, känns så skönt när man bara kan gå förbi alla stackare som står och stampar och väntar på sina väskor.

Fortfarande inte hört nåt från B, men men. Han vet att jag kommer så. Dessutom har jag en back up i form av D som jag ska åka på roadtrip med. Fått hans nummer och han har redan frågat om jag behöver skjuts från flygplatsen. Förhoppningsvis behövs ju inte det dårå, men bra att ha. IHHHH! Liksom imorgon vid den här tiden (lokal tid) så kommer jag vara i New Orleans. Wihooo! GRYMT FUCKING PEPPAD JAG ÄR!

Kommer nog vara klent med uppdateringar här ett tag framöver. Men om jag får tag på internet och känner mig lite uttråkad så kanske det kommer ett inlägg eller två. Ha det så skoj i regnbågsstockholm, gaya er lite för mig också!

Alrajt, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback