Ihhh!

Ih.. Imorgon åker jag! Börjar bli lite nervös... Har fortfarande inte packat. Måste ladda min iPod med lite ny musik också. Åka till affären och köpa choklad och snus (till B). Har bestämt att det bara blir handbagage dit iallafall. Sen om jag hittar grejer jag vill ha där så köper jag en billig väska helt enkelt och åker hem med bagage istället. Det är dessutom längre tid emellan plus att jag tror att jag eventuellt kan checka in väskan hela vägen den gången. Det löser sig helt enkelt! Har inte hört nåt från B på ett tag nu, så hoppas han kommer ihåg att han ska hämta mig på flygplatsen. Haha. Annars står jag där som ett fån. Inte så stor risk men ändå. Bwahah.

Igår var jag i Tanto och hängde med lite folk. Bland annat M. Har inte träffat henne på aslänge, och har bangat typ 5 gånger som hon skickat sms till mig, så kände att jag nog borde tacka ja nån gång då och då när hon bjuder in mig på grejer. Annars är ju risken att hon slutar göra det, vilket skulle suga en aning. Iförsej så flyttar jag ju snart och allt det där, men ändå. Haha. Det var skoj att träffa henne iallafall, men kan ju säga att det verkar som intrigerna redan går på hög fart, vilket gör att mitt beslut att ditcha pride känns ännu mer okey än innan. Phew alltså. Brudar. De kan fan snacka.

Undrar om jag ska skriva en lista på vad jag ska packa. Verkar ju lite onödigt, men annars kanske jag står där på flygplatsen imorgon utan kamera. Inte bra det skulle vara. Kan förresten inte riktigt bestämma mig om jag ska ta med min nya kamera med tillhörande under vatten casing... Skulle ju vara skoj att ha när jag ska flyta runt på den dära badringen, men är fortfarande lite sådär löjligt rädd om den bara för att den är ny. Får se om den får plats i min redan tajta packning, då kanske den får hänga med ändå.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Hoppa in på iChat ikväll om du kan, så vi kan säga hejdå, och så du kan se Bling Bling Auschwitz nya omslag inför Greatest Hits skivan som kommer nu under 2008. ;)

Postat av: mizaru

Yo. Jag använder inte min Mac just nu, för mitt trådlösa internet har fuckat upp sig. Men finns på msn... =) Vill se Bling Blings omslag!

2008-07-26 @ 19:15:40
URL: http://mizaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback