FrisyrByte?

Förresten så fick jag en fix idé idag. Att jag vill klippa mig... Typ kort/uppklippt bak och så lång lugg. För då kan jag fortfarande sätta upp luggen i typ nåt spänne/hårnål. Långt hår är iförsej bra så man bara kan slänga upp det i en tofs när man vart i vatten och sådär (tänker på dykningen), men tänkte att den sortens frippa också skulle funka. Plus att det är lättare att tvätta, kommer antagligen bara ha kallvatten där jag bor, och jag vet sist när jag bodde utomlands så slutade det med att jag klippte av mig allt hår för att det var omöjligt att tvätta det ordentligt. Sen är det ju rätt varmt med långt hår också. Hmmmmm. Jag vet inte. Varför skulle jag få den här idéen nu för? Jag som sparat mitt hår så satans länge nu. Damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback